Rabu, 16 September 2009

A.M.A.R.A.N!!!


Ayat 120 dari Surah Al-Baqarah ini bermaksud;

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah Itulah petunjuk (yang benar)". dan Sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, Maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu.

Di sini saya nak sebut tentang satu lagi bahana rencana sulit pihak kuffar yang senantiasa sedari dulu lagi membenci dan mencari jalan menjahanamkan Ummah Muhammad ini. Bedanya cara serangannya sahaja yang tidak seperti dulu. Jika dulu pendekatan drastik, bombastik, tuntas dan nyata menyatakan suara hati mereka yang membenci Umat Mulia ini, namun kini telah mereka sedari bukan itu caranya lagi, maka dilaksanakan mereka transformasi serangan,dari maujud kepada majhul. serangan yang lebih halus tetapi kompleks dalam menjahanamkan akidah Umat Islam.

Tiada guna tinta yang meleret-leret kerana kita sekarang lebih pentingkan bukti. Nah, http://www.***.blogpot.com/ dan http://www.***.blogspot.com/ . Gantikan tempat (***) itu dengan sebarang alamat blog sesiapa pun. Jika ditulis BLOGPOT dan bukannya BLOGSPOT maka carian anda akan pergi ke suatu site yang satu, IAITU BIBLE COLLEGE ONLINE.COM—MEGA-SITE of Bible, church, Christian & religious info, & studies. Easy to navigate .

Perhatikanlah, betapa halusnya perancangan jahat musuh2 Islam. Pada kita ia mungkin sukar berlaku, namun kebarangkalian untuk kita tersilap tulis itu ada. andai kata orang awam yang biasa melakukan kesilapan yang dianggap kecil ini, lantas dibawa dia ke laman web da'yah ini, maka suatu kebimbangan kepada kita untuk dia atau mungkin kita sendiri (NA'UZUBILLAHI MIN ZALIK) terpesong secara perlahan-lahan. Kononnya, baca untuk mengkaji, namun perlahan2 kepercayaan liar dan negatif serta bersimpang jauh dari kebenaran ini meresap dalam diri kita, dan akhirnya wujud suatu keyakinan jalanan songsang!NA'UZUBILLAHI MIN ZALIK!

Namun, sedikit kekesalan. Jika laman-laman web yang pada kita mengancam kita, laman web yang benar disalah ertikan individu kalangan kita mahupun laman web yang bersifat radikal pada kaca mata kita tanpa diperhalusi terlebih dahulu informasi tersiratnya, maka dengan tuntas kita ban atau sekata kewujudannya. Namun dalam hal seperti ini, yang saya percaya telah wujud sekian lama di alam maklumat maya ini, dibiarkan bebas tercanang pada benak2 Umat Islam. Jangan kita persoal terlebih dahulu mana pergi zuriat kita hilang entah ke mana-mana, teraba-raba mencari sinar kudus songsang ini, jangan kita persoal apa imej Umat Islam kini, Jangan Persoal segala JIKA ini dibiarkan berleluasa menjamah jati diri Islam yang tersemai sekian lama sejak lahir namun punggah di tengah jalan. Bukan Islam bawaan Junjungan Besar kita, Nabi Muhammad S.A.W. dari dahulu sudah tidak relevan maka kita olah kepada Islam tuntutan era global ini yang menjadi persoalan. SESUNGGUHNYA, ISLAM BAWAAN NABI MUHAMMAD S.A.W. DAHULU TIADA CACATNYA, KERANA TELAH DIPASTIKAN ALLAH S.W.T. KEREVALANNYA HINGGA KE AKHIR HAYAT DUNIA. SEMUANYA BERPUNCA DARI KITA!!!!!!!!!!!

BEWARE OF KUFFAR! AHSIN WAL ISLAH NAFSAK!

ASSALAMUALAIKUM.



Tiada ulasan:

 

Wat Kautri?

free counters

C.A. Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template