Ahad, 26 Disember 2010

Rehat Minda #1


Cuba teka, kalau benar anda bijak bestari, antara 2 biji telur ini, yang mana jantan yang mana betina. Sertakan email anda. Jawapan akan dikemukakan 2hari akan datang. (Sekadar nak lebarkan ukhuwah, hadiah, kalau ada rezeki lebih, tak berani janji :-) )

11 ulasan:

CECOMEL berkata...

Hat paling awal dan betul dalam tempoh ini dikira pemenang :-) Dalam tempoh 2 hari :-)Hadiah kalau ada rezeki lebih je ek, anggap bagi email tu untuk lebarkan ukhuwah. Kalau ada hadiah, jangan harap yang besar2 :-) Memang tak bg kereta ngn duit ribu2 pon. hahahahaha. selamat menjawab :-)

CECOMEL berkata...

Only 4 Malaysian in Malaysia.

LoVeGoOd berkata...

Yang bentuk lonjong tue jantang,,,,
hat yang bulat tu betina..haha
teka ja ni,,

nohfee berkata...

yang pendek tu jantan, yang panjang tu betina..
KOT. heheh

ADfeez berkata...

telur pun ada jantan betina??? hehehe... bru tahu! :D

Magrib berkata...

haddoi.. susah nie.. rasa nya... kena tunggu menetas kot... x taw la kawan..

far_east berkata...

nak teka jugakk...

yang bulat (sebelah kanan) tue jantan..
yang pjg (sebelah kiri) tue betina..

CECOMEL berkata...

Jangan lupa catatkan sebabnya dan tinggalkan email anda :-)

far_east berkata...

yang bulat (sebelah kanan) tue jantan..
yang pjg (sebelah kiri) tue betina..

sebabnyerr : dalam lumrah alam yg betina selalu kurus dan tinggi dan yang jantan badan besar sebab untuk mencari rezeki hehehe boleh tima dak alasan nie..

email : eyza_reyz184@yahoo.com

~hAKim ZaiLAn~ berkata...

yang kiri betina,yang kanan jantan..
sebab yang kiri cam bersinar2 sket..
macam org pompuan la mekap sampai bersinar2..ahhahaa...

kimzai92@gmail.com

CECOMEL berkata...

Baik, masa dah tamat. Pemenangnya adalah far_east. jawapan yang paling hampir, yang bersebab dan yang meninggalkan emailnya. :-) Nantikan teka-teki ke ape2 kontest yang lain :-) TQ atas keprihatinan anda :-)

 

Wat Kautri?

free counters

C.A. Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template