Isnin, 27 Disember 2010

Tazkirah #22 Pilih Signboard anda!



Pilih signboard mana hat anda nak letak depan rumah nak elak pencuri?

5 ulasan:

Yan berkata...

saya nak letak signboard 'cctv' kat kedai wlupun sbnrnye takde.. pasal kat kedai macam2 kes la.. hmm

jemput ke blog undi bby saya
http://www.mayaqarmyla.net/2010/12/jom-vote-adik-dhuwa-haziq.html
tq
salam

CECOMEL berkata...

Baik buh Signborad hat kaler hijau tu. Sebab, hat duk wat onar tu, kebanyakan (mcm majoriti ikut statistik)org kita, org kita kebanyakannya Agama Islam, jadi kalau yang masih ada iman dia, dia tengok signboard hijau tu, mudah2an dia kembali ke pangkal jalan. Kita tumpang dapat pahala :-) Ni bukan olok2 ni :-)

Tengku Nizam berkata...

izin share ustaz..

Tanpa Nama berkata...

alya:izinkan share ustaz...

CECOMEL berkata...

KUTIPLAH APA SAHAJA PERMATA, KHABARKAN APA SAHAJA NODA :-)

 

Wat Kautri?

free counters

C.A. Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template